LAMA MENGHILANG

By the way, kalau korang baca post aku sampai abis korang akan paham kenapa aku lama menghilang. Production sangat aktif. Mood nak update blog bukan main lama menghilang. 

Last post aku pasal anak kedua aku. Alma Humairah. Dah beso mengkome. 6 tahun dah. Tahun depan dah nak masuk darjah satu. Sebenarya, dah kuar adik die sorang lagi dah. Alma Marissa. And surprisely pon dah beso jugak. Umur 4 tahun. And surprisingly lagi pon dah ada adik jugak kome woi! Kembar lelaki. Dah nak masuk 1 tahun 4 bulan. Alhamdulillah. Kalau aku taip lagi perkataan surprise lagi memang mengkome lagi terkejut aku rasa. Jeng jeng jeng! Sekarang ni aku tengah pregnant lagi. Aku harap this the last one! Pastu serius aku nak tutup kilang. Apa-apa pun aku terima dengan ketentuan Allah. Ini rezeki tuhan nak bagi. Aku redha dan bersyukur Ya Allah!

So post aku kali ni aku tepek je la gambar. Sesungguhnya kemalasan nak menaip panjang-panjang. Sekali harung.  



Ni gambar Marissa masa baby lagi.








Ni gambar latest The ALMAS. Raya tahun ni.







Ok ni gambar si kembar pulak.





Last gambar kami sekeluarga. Family of 5. 



p/s :  Lepas ni berenam pulak. Jangka due baby Wawasan 2020. 😍😍

Comments

Popular posts from this blog

. BENGANG .

. pentingkan diri ke? .

. anak buah .