Weekend

Assalamualaikum n camat pagi sume!

Hmmm tak tau nak update ape. Cite pasal weekend lepas je la. Weekend tak buat ape pon kat rumah. Hubby pegi lawan bola company die hari sabtu. Aku kat rumah jadi bini tarzan terjerit-jerit nama Ahmad. Rumah memang tak boleh tengok berkemas sikit. Ahmad confirm akan buat sepah balik. Rumah akan sunyi bila Ahmad tido jek. Barulah aman sikit nak mengemas or nak buat ape-ape. Tapi bila Ahmad bangun tido, keadaan akan kembali seperti sedia kala. Saya ni dah rupa bibik rasanye. Hehehe.

Malam tu disebabkan dah kebosanan tahap dewa dewi, memng dah tak dapat dibendung lagi perasaan tu, aku ajak hubby pegi dinner kat Pizza. Hari sabtu boleh order Cheese Baked Rice. Yum yum. Hehehe. Malam tu memang ramai orang. So tunggu order pon lambat. Meh tengok telatah dan gelagat dua orang cinta hati saya ni. Ahmad dah beso ni memacam peel die tau. Kelakar!

IMG00067-20120303-2139 Sibuk nak pegang pisau makan

IMG00068-20120303-2140 Pastu die cucuk tangan baba die!

Pagi di hari minggu pulak kami bangun lewat dengan selesanya. Hehehe. Pukul 10 pagi. Bangun-bangun terus masak nasi lemak. Selalu kami pegi beli kat luar jek. Kali ni aku malas nak keluar. Masak je la senang. Pastu sampai ke petang pon makan nasi lemak tu. Sebab aku masak banyak. Nak masak lauk lain hubby kate tak payah. Hehehe. Suke sebenarnye. :P

IMG00069-20120304-1226 Ni la rupe nasik lemaknye. Hidang utk hubby nih dengan air mango sunkist.

Petang pulak bawak Ahmad pegi playground dekat tasik Kelana Jaya. Tapi tak amik gambo pun. Sebab excited tengok Ahmad main gelongsor. Berani dan tak takut dah. Ade progress dari sebelum ni. Tengah nak berkawan agaknya. Tengok budak-budak lain turun naik gelongsor lagik la die excited nak join. Dah beso anak mama! Tapi nak tepek gak la gambo Ahmad. Dua gambar ni bila die asek tarik jek getah rambut kat kepala aku. Dah geram sangat camni la jadinye. Meh tengok!

IMG00061-20120229-1954 Haa tertoncet camtu. Comel tak? hihi.

IMG00062-20120229-1955 Angel nih nampak cam gurl pulak anak mama nih! Jambu you!

p/s : Minggu depan pon confirm bosan jugak. Hubby ade kelas lagik untuk bulan ni. Bertabahlah!

Comments

Popular posts from this blog

. pentingkan diri ke? .

. BENGANG .

. anak buah .