Pages

Dec 28, 2011

Blog Bersawang

Fuh! Fuh! hahaha. Beraboknyee blog aku. hehe. Dah lama rasanya tak berblog nih. Last masa tengah pregnant lagi. Sekarang anak aku dah setahun dah pun. Nak cite pasal pengalaman lepas bersalin dah basi kot. Layan gambo jek la yek.




Gemok okeh time nih. Laki bini berlumba-lumba bina lemak. Aku takpe la preggy. Yang laki aku dah kenapa? hahaha.




Nampak tak pau tu? Haa bidan yg ngurut aku ckp jangan makan pau. Sebab die ibu roti. Kalau masuk perut mengembang. Nanti perut susah nak turun. Seram tau. hihi.




Nombor katil aku. Kire nombor bertuah la. Hahaha. Boley??




Wajah-wajah Ahmad Ishraff ketika berumur 2 hari.








Okeh. Discharge. Nak balik JB dah time ni. Hari ke3. Hebat tak terus jalan jauh balik jb tuh. hihihi.



Ahamd Ishraff dalam kereta.

p/s : Seronok sangat dah ada anak sekarang nih! 24/12/2011 baru je sambut birthday die. Dah setahun pon die. =)

4 comments:

  1. oi, baru nak hapdet ke?? dah bersawang2 dah nie...siap ade spider lagi...hihi... pasni rajin2 la update belog :)

    *comelnye ishraff masa br lahir...mata sepet...

    ReplyDelete
  2. haah...gile lems kan aku nih...baru dapat semangat nak hapdet la...kalau rajin pasni mmg asek hapdet je la... ;)

    *thanks aunty cujen...

    ReplyDelete
  3. wah...best nyer dah jadik mummy...tercapai jugak hasrat untuk berfamily...nasib tak anak kembar..siap pakej dah...huhu...anyway congrat~! bila nak nk dpt dukung ishraff ni...hiks~!

    ReplyDelete
  4. macih affa...tu la nasib tak kembar...hasrat nak kembar tapi tak jadi..nanti aku mai sana bebila aku inform eh...leh dukung ishraff...huhuhu... :)

    ReplyDelete