Pages

Sep 15, 2010

EID 2010

Raya tahun nih aku tak dapat nak beraya sakan kat JB. Sebab cuti pendek dan masa pun singkat. Ter over pakai cuti tahun. Jadi inilah akibatnya. Dapat beraya kat JB hari raya ke3 je. Ada lah juga masalah yang tak dapat di elakkan. Kalau tak aku dah balik raya ke2. Tertekan aku. So beraya di rumah mertua jek lebih. Lagipun memang tahun nih beraya umah mertua. Tahun depan insya allah aku akan beraya kat JB dengan orang baru. Sekarang berdua, tahun depan kami bertiga. Tahun ni beraya bawak perut, tahun depan beraya bawak baby pulak. :)









Jadi tak banyak nak cerita sepanjang aku beraya tahun nih. Gambar pon tak sempat nak ambil dengan parents di JB. Yang ada dengan keluarga mertua jek. Apa apa pun. Raya tahun ini meriah jugak sebenarnya. Sebab adik beradik suami aku ramai. Anak anak ipar duai yang lincah dan macam macam ragam. Seronok jugak. :)
p/s : SELAMAT HARI RAYA!! MAAF ZAHIR DAN BATIN!!

No comments:

Post a Comment