Pages

Jun 3, 2010

RINDU TILAM DAN BANTAL

Sejak mengandung dan alami alahan nih, aku memang susah nak berpisah dengan tilam dan bantal. Sekarang aku dah rindu pada tilam dan bantal. Kalau dapat baring dan tido saja memang dapat Aku jugak jadi sangat pemalas. Kesian sama suami yang terpaksa menjadi bibik dan penat melayan kerenah aku yang tak menentu nih. Kadang-kadang jadi sangat emosi dan sensitif. Kadang-kadang boleh jadi sangat manja dan mengada-ngada. Aku dah jadi malas nak mengemas rumah, malas nak basuh pinggan mangkuk malah malas nak melayan makan dan minum suami. Haihh. Teruk betul perangai aku nih. Kadang-kadang suami naik berang, tp kemudian dia mula memahami. Hehehe. Mekasih bee kerana memahami.

Aku tak banyak mengidam sangat tapi aku kurang selera makan. Aku pun tak tau nak makan apa yang mendatangkan selera. Malahan muntah-muntah yang sangat teruk. Tak tahan nak menghadap muntah-muntah nih. Sebab tuh aku rasa lebih selesa kalau di rumah nih. Dapat muntah sesuka hati tapi kalau di pejabat aku tak larat asyik nak ke luar toilet. Tapi aku terpaksa sabar je la. Balik kerja memang aku akan cari port nak tido. Begitu la setiap hari.

So kepada si suami. Amek la peluang nih untuk buat OT banyak-banyak sebab bila aku tido aku tak banyak karenah. Hehehehe.

p/s : I Lebiu Poreber bee.

3 comments:

  1. beb..congrats dah preg..mase mula2 preg memg camtuh..aku pon same asik nk carik bantal ngan tilan jek..lemau jek badan,hehhehe..sabo yek...

    ReplyDelete
  2. jaga diri & ckp rehat k. xpe bg mat pet blaja wat keje umah lak ;)

    ReplyDelete
  3. mama_auni : hehe...thanks! tu laa... adoiyaii...sabo jek la...

    khaleda : okeh! haah memang die jadik bibik pasni...hihi...

    ReplyDelete