Pages

Aug 20, 2009

. mencari osmet .

2 orang osmet aku sudah berpindah ke kuarters. buat masa sekarang aku duk rumah tuh sensorang. rasa cam kekok gak duk sesowang semalam malam. selalu gak duk sensorang kat umah tuh. tapi kali nih lain sikit sebab duk sesorang dengan dua bilik yang kosong dan ruang tamu yang kosong. bilik aku jek penuh barang. semalam aku nak basuh baju. sekali nak angkat baldi terjatuh pulak. bunyi bergema. yela bilik dekat dapur tuh dah kosong. bergema la. aku kat toilet dengar bunyik hanpon aku pon kuat gile. selalu kalau aku kat toilet tak dengar bunyik hanpon aku.

sekarang aku tengah proses mencari osmet baru. memang ramai yang nak cari bilik kosong. tapi aku rasa aku plak yang memilih. bile pikir pikir balik. lantak la. (kenapa aku suke cakap lantak la?dah lame pasan.) terima je la siapa pon yang nak menyewa. aku ada rasa nak pindah jugak. tapi, aku pon tak lama dekat rumah tuh. lagik 6 bulan je nak kahwin. lepas kahwin pon aku tetap kena pindah. so aku melupakan niat untuk ikut jejak osmet - osmet lama aku untuk berpindah. aku baru terfikir maybe sebab aku dah nak kahwin tak lama lagik, tu yang diorang pindah cepat-cepat ke kuarters tuh kot. ok dah tau. hehehe.


p/s : aku sambut puasa sensorang bulan nih. haihh. ujung bulan balik kampung la. (^_^)

2 comments:

  1. tuh la...aku rasa aku pon akan bosan nanti...haihh...

    ReplyDelete