. dah 3 ramadhan .

pagi pagi aku dah email member aku, ika pasal nak balik jb minggu nih. aku dah tak sabar nak balik jb berpuasa n berbuka dengan family nih. sekali dia dah beli tiket dulu daaa. nampaknya aku naik bas sensorang la. tak best la takde teman nih. tapi takpe la. janji aku balik jb jugak. tak kire. kalau dah sensorang tuh konpem dalam bas aku mengorok je. aku tak takut terlepas stesen sebab aku memang turun kat last stesen. hehehe.

1st ngan 2nd pose best la aku sebab berbuka dengan si tunang. start ari nih sampai khamis aku buke pose sensorang jek. huh! tak dapat la aku nak pegi baram seperti rutin setiap tahun. aku kan dah tak pakai kete sekarang. naik bas jek. hihihi. rasa cam memula masuk keje plak. mase dolu dolu pegi keje naik bas nadi putra lime posen. pegi baram naik bas? takde keje la aku. nasib baik bawah blok aku tuh sekarang dah ada orang jual-jual jugak. ala ala baram gak la. hehehehe. so aku dah memikirkan nak beli juadah pose aku kat mane. tapi, tak dapat la aku nak berangan nak makan itu ini. kalau pegi baram tu ape pon ade. kalau bawah blok aku tuh mesti tak banyak choice. tapi, ok jugak kan. dapat la aku bersederhana time bukak pose. kalau tak sume pon aku nak. last last tak termakan. lagipon aku makan sorang. kalau tak habis sape yang nak habiskan. kalau ada si tunang mesti dia yang dah tolong habiskan. tuh yang badan ko bagai di pam pam. hihihi.

warrghh. dah pukul 3 lebih nih. rasa cam masa cepat jugak berlalu. aku tak sempat sahur pagi tadik. syok jek tido. akibatnya. perut aku berkeriokk je dari tadik. sabo ye perut. sib baik tak mengantuk sangat.

p/s: opis aku hari ni sangat sunyi sepi. mereka takde tenaga nak berborak lagak pasar borong agaknya. kata pose. hehehe. aku suke. (^_^)



saje nak hias page aku nih. dari pose pertama nak makan. tak tercapai lagik.

Comments

  1. gambar adalah penggugur iman terbaik ketika 1 jam lagi nak berbuka. hehehe.

    ReplyDelete
  2. terliuq den tengok gambar tuh.
    nak jugak lahh.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

. BENGANG .

. pentingkan diri ke? .

. anak buah .