Tag- What's In Your Handbag

Di pagi yang hening nih. Aku nak settle tag yg cujen bagi semalam. Huhuhuhu.

lokasi : Office aku. Huh!!

Take a picture of the bag that you are carrying today and tell us what's in it.
Tengok je la besonye beg aku. hihihi. Disebabkan beso ada memacam dalam beg aku tuh. Kalau bleh sume aku nak bawak. hihihi. Seperti yang anda nampak. Ade beg kecik yang aku isi hanpon. Coin purse. Wallet aku. Buku nota kecik. Kamus Mini. Pen. Kunci kete ngan kunci umah. Kain selendang utk memanaskan badan. Eye gel. Lipstick. Getah rambut dan sepit rambut. USB Cable utk camera berserta ngan camera. Dan macam macam lagik aku malas nak kuar dari dalam beg. Memacam kan ade? hihihi.

Tell us why these things are in your bag.
Kenape? Sebab ape? Mengapa? Aku suke!! ^_^

Find just one thing that is most precious to you in the bag and tell us why.
Wallet aku. Ada duit.
Settle. Sib baik 3 soalan jek. ^_^V peace!!

Comments

Popular posts from this blog

. pentingkan diri ke? .

. BENGANG .

RINDU TILAM DAN BANTAL