Tag Tentang Blog

Mentang mentang lah aku baru baru nak berblogging. 1st time telah di tag oleh Cik cujen.the.lejen . Dan nih 1st time gak aku tau pasal tag mengetag di dalam blog nih. Hihihihi.


Apakah nama blog anda sekarang dan kenapa anda memilih nama itu?
Blog saya bernama pari.pari.dibawah.angin
Kenape saya pilih nama tuh?
Kenape saya pilih nama tuh?
Sebab ia besttt...hihihi...
Sebabnye aku nak letak sempena lagu Meet Uncle Hussein...
I like Meet Uncle Hussein.. ^_^

Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?
jalandalamhujan.blogspot.com dan timbulnya idea tuh sewaktu hujan turun.

Apakah method penulisan dalam blog anda?
methodnya lebih kepada tentang aku sendiri, perasaan aku, rasa aku dan pemikiran aku sendiri.

Pernah terasa nak hapuskan blog anda?
Hapuskan? Aku baru je buat blog nih. lom pernah terasa lagik.

Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang tag anda ni?
Pendapat aku tentang si pemilik blog yang mengetag aku nih. cujen.the.lejen adakah anda lejen? anda memang sungguh lejen. sekian terima kasih.


So aku dah selesai dengan tag yg pertama. Yang 2nd tuh nanti nanti la aku buat. Nak kena letak gambo pulak. Mane la ade skang. Aku takde nak tag sesape. Sebab aku tak tau nak tag sape. Hahahaha.

^_^V peace!!

Comments

Popular posts from this blog

. pentingkan diri ke? .

. BENGANG .

. anak buah .