. JANGAN TEGUR .



Akhirnya aku pegi jugak tengok cite nih. Member member aku cakap cite nih scary. So aku dengan beraninya ajak tunang aku tengok cite nih. Tunang aku memang tak suka tengok cite antu. Tapi sebab cite nih Pierre Andre yang arahkan, so die terbuka hati la nak tengok. Hope sehebat cite JPB.
So.. setelah aku tengok cite nih, aku rase memang scray, menakutkan dan mengejutkan jantung. hehehe.. Lakonan Julia Ziegler sewaktu dirasuk sangat real. Aku suke die bawak watak tuh. Antu tuh ala ala cite antu The Exorcism (betul ke aku eja?) yang cite lame tuh. Sampai aku terbawak bawak dalam mimpi. Aku tak suke!
Ape ape pun... aku enjoy tgk cite yang boleh menyebabkan jantung aku berhenti sedetik ni.. hehehe... peace!!

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

. pentingkan diri ke? .

. BENGANG .

RINDU TILAM DAN BANTAL